Curs nou pt. persoane fizice

Intelligence Competitiv Strategic 2018

ZIVAC organizează programul de training

 Intelligence competitive și securitate economică

Echipa specialiștilor ZIVAC vă prezintă cel mai avansat program de training în domeniul Intelligence Competitiv

 Cui se adresează?

 

Orice profesionist din mediul privat sau guvernamental. Acest program este pentru acei profesioniști care cu ambiție și pasiune răspund provocării de a schimba organizația pe baza unei noi paradigme: organizarea prin intelligence.

Programul ii initiaza pe expertii şi managerii din sectoarele guvernamental și privat in domeniul intelligence economic/competitive pentru îmbunătăţirea proceselor decizionale din cadrul organizaţiilor, precum şi pentru facilitarea înţelegerii modului de utilizarea informaţiei pentru creşterea competitivităţii economice.

 

De ce un program de Intelligence Competitiv?

 

Pentru a obține cele mai bune informații și previziuni de pe piața și a rezista schimbărilor continue, tehnologiilor disruptive, competitive acerbe și noilor competitori cu scopul de a obține avantaj competitiv și dezvoltare sustenabilă.

 

La nivel național, acest program dedicat intelligence-ului economic/competitive este unic deoarece dezvoltă competențele necesare proiectării și implementării unui sistem de management al informațiilor la nivelul organizațiilor prin integrarea funcției de intelligence competitiv strategic.

 

Programul este dezvoltat prin integrarea teoriei cu practica, pe baza celor mai eficiente modele de business din practica globală a ultimelor trei decenii și este orientat spre valorificarea celor mai bune practice și lecții învățate obținute din mediul guvernamental și de business internațional.

 

Absolvenții acestui program vor deține competențele necesare pentru:

  • Integrarea funcției de intelligence competitiv la nivel strategic
  • Culegerea avizată a informațiilor din surse deschise de informare
  • Evaluarea informațiilor în funcție de criterii multiple
  • Analiza unor pachete mari de date și extragerea informațiilor relevante
  • Aplicarea de metode de analiză strategică
  • Realizarea unor produse de intelligence adaptate la profilul clientului

Evaluarea integrată a unor medii de business complexe de acțiune